Friday, February 22, 2008

internationaL paspOrt


today, aku g wat pasport.
seawal 6suku aku bangun supaya aku boleh bertolak dr asrama pkul 7.
aku buat kat pjbt imigresen Pusat Bandar Damansara.
alhamdulillah, dah ada kaunter yg bukak biarpun blum pkul8.
jadi, aku pun memulakan urusan menunggu dan mbayar pd pkul 7.40
dan urusan selesai lebih kurang pkul 8 suku. (cepat,kan?mungkin sbb xramai org dwaktu pg)
aku dminta dtg lagi utk menuntut pasport baru dlm masa 2 jam: iaitu pkul 10 suku.
pasport ini dibuat supaya membolehkan aku melawat angah di indonesia pd hujung tahun ni..
yg pegi mugkin hanya baba, mama n me sahaja since adik aku yg lg dua tu, tade pasport.
tapi, xkan aku buat pasport semata2 utk ke indonesia ni sahaja? hmmm..
mungkin aku perlu menyimpan duit dari sekarang supaya aku boleh memaksimakan penggunaan pasport aku tu..wakakakakaka.

tapi, hakikatnya..aku memang memasang impian dan cita2 utk melawat negara2 di luar sana~

*pasport yg digunting merupakan pasport lama aku ketika berusia 11tahun..1o tahun duLu~

5 comments:

Zatil Iman said...

halow babes..untuk memaksimakan penggunaan pasport ko tuh,maka harusla ko dtg bercuti2 ke tempat aku kannn....da ade pasport pon.matta fair pon ade..so,pe lagi..jgn berlengah..hehehe

Izzatul Azma said...

huwaaa..jgn tglkan sayeppp!!!!

Gg said...

cane ni kengkawan..??
yg dsini xbaGi,
yg dsana memanggiL,
buat ku keLiru yg mana satu..,piLihanku..
huhuuuhuhh

Redbloodsnow said...

wahhhhhh!!! syoknyer ko gg
belikan aku ole2 dr sane ek

hahahaha


**sambil wat muke x malu**

:P

Gg said...

buLeh jek, no haL~~
t Gg carik oLe2 tuk korang kat saner..
=)