Tuesday, November 6, 2007

TitLe?

tOmoRRow aku baLik uMah. saAaMpaAi hari ahad, (kot?) atau maYbe hari iSniN. sebab, aku eXam hari sLasa. exam: sLasa, raBu n kHaMis. prOgram Lepas tu, sHouLd be aDa caMping penGakap but maCam xjaDi jer~ so, kaLo tak jaDi meaNs bOLeh keMas baRanG2 aWaL la sKet~~



buat raKan2 sMua, i'll be haVing mY hOLiDay starts on 16th nOv *just Like buDak sKoLa, ok? but cuTi seCara RasMi nye arounD 20th noV. so, mY deAr bLoG ni might taK sLaLu di uPDate since kat uMah taDe inTenet. nnt, bbiLe nak uPDate aku baLik kamPung ah~*onLy 15mins aWay frOm my hOme. (hehe, kat kampung aku pulak yg ada internet)




here's my stOry 4 yesterdaY. seMaLam, aku n QiLin *my roOmate p men boWLing kat MiDVaLLey dgn iZyaN and SYafiQ. izYAn is my fren masa highschooL dLu. sYafiQ puLak QiLin's fren masa primaRy sKuL (qilin n syafiq org johor) izyan n syafiq ni puLak, coursemates kat UM. so, secara tak langsung:: qilin's fren is my fren, my fren is qilin's fren, our frens r aLso frens..hahaha *pening~pening~
ok, aku simple kan sket ea.
Gg + Qilin = ro0mates
Gg + Izyan = kwn sek.men.
Qilin + Syafiq = kwn sek.ren.
Izyan + Syafiq = couremates UM
Gg, Qilin, Izyan + Syafiq = friends ^_^


aku nih bukan reti sangat men bowLing. yg aja aku men iaLah, cik IzZa masa aku p uKm dLu. kitOrang men kat wArTa.. so, sbenanye ni baru kaLi ke3 aku main. janGan tak caYa, aku daPat no1 tau masa main seMaLam... hehe,no1 dari bLakanG..kire ok, what?? =) *izza, aku pkai bOLa no8.. yan kata, dia sLalu pkai boLa no6 tuh..hehe
actuaLLy.. saje nak pOst gaMbar2 nih sbb nak wat iZza jeLes~~ sebab izza dh banyak kali nak juMpe dgn izyan.
Gg + Izza + Izyan = dormates sek.menengah dLu.
*kalau y'all baca post aku yg dLu, ttg kawan aku yg meninggaL masa bulan ramaDhan tuh.. haa tu pun dormate aku jugak. dormates kitorang~








Gg + iZYan







QiLin + Gg






me with bOLa no.8~tade yg lagi ringan ke?? =)






kasut i yang kaLe2 ol'skul k~yg mcm bbudak tu kasut qilin..hehe





me, Yan n syafiQ







6 comments:

Redbloodsnow said...

besh ek korg BFF dr kecik sampai besoo..

aku fobia arr men bowling...hehe. ade tragedi yg memalukan happened..wakakakka..

skema jekkkk aku neh :P

Gg said...

masalahnye zie, dari duLu dah beso.. so,BFF dari beso sampai ke tua..hahaha

owh..ada tragedi ea? citer ah.. nak geLak skaLi jugak..hehe

Izzatul Azma said...

hehe..f3 consider beso gak ek dear..
x kusangka ade gak entry utk menjeleskan aku ek..hahaha
mmg la makcik yan tu..kunun kater aku slalu jumpa ko tp x g jmp dia..
alih2 korang kuar x ajak aku... :P *macam dekat je KL ngan bangi tu kan* hehe
wey..kemslm yan if jmp lg..nnt klo aku trun maktab after my xm b4 going back to ur house ke..igt klo sempat, nk g jmp dia jap ar..saje lepak sama2 kan..huhu
eh..panjang berjela lak komen aku..leh wat entry ni..ekeke
wey..aku cam trase nk wat entry psl kisah kte sekolah dlu la ;) tgkla if i rajin :)

Izzatul Azma said...

ha..lg satu..ehehhee
dah pandai main bowling ye skang ;)
xpe2..praktis itu penting yang..
dan..
kasut bowling yg lawa itu juga penting! haha

n btw..i pki bola 7 or 8..yan tu sahih la, jari dia kecik :P

Gg said...

i tot i pkai boLa 9 masa kat waRta dLu.. heee
kaLo yan xcuti g by d time u dtg cni, kte gather k.
on the way balik uma i, ingat nk singgah uitm shah alam, leh kte tgk fira kt sna,hOw's dat??

Izzatul Azma said...

that's ok wif me..
BUT..
bukan dah cuti ke that time yang?
kakngah 9hb ni dah balik umah dah..

dear..i tot pemergian yat bg kesan kan kat kte sumer..all of sudden, tibe2 kte sumer *dormates2* gather balik kan..that's the hikmah rite..