Friday, November 2, 2007

mY hasiL

ini upDate ttg assignment batik n moDeL aku. sori, agak bz lateLy, tatau bz watpe..ishh. exam dh dekat. shouLd b bZ bace buku, kan??
k,La. here's the piCtuRe::.

batik direbus utk mbuang segaLa bentuk LiLin yg aDa ye..

mY baTik tgh dikeringkan. sbLm direbus, batik direnDam dgn sOdiuM siLikat (pemati warna), tapi masa aku biLas, kaLer dia banYak yg LunTUr.

mY baTik yg dah siaP. TakLeh bagi tengOk besa2, nnt pengSan puLak.hehe

ini puLak mOdeL LanDskaP kanak2 aKu!! cOmeL tak??


oKLa, that's aLL!!














10 comments:

Izzatul Azma said...

dear..so comel la model tu..
sgt2...
sgt22 skee... :)
nice work
n batik also, not that bad la dear..i x pengsan pon :)

Redbloodsnow said...

eh...comey arrr model landscape tuh. jeles aku melihatnyer..hehhe

tingat time aku study architectural dulu, lect suh watkan model umah. Umah aku mcm umah kene taufan lalina jek..wakakakaka

btw, lawa batik ko tuh.
lenkali watkan kaler merah itam ek...hehehe...

Gg said...

2izza::tenkiu... aku pun sKe tgk mODeL tuh..heee =)

2zie::pergghh.ko penah staDi architecturaL dLu?? bOLeh berguRu neyh..hehe.ok, nxt time, i'll kaler my batik merah itam pLak. ^_^

Anonymous said...

boleh saya tahu apa jenis brg yg digunakan untuk membuat landkap itu..sbb sya kena buat for SPM..

Gg said...

Mostly guna brg2 biasa aje..guna kotak, guna span..batu dgn btg pokok tu guna paper lama n digam smpi keras. Lagi ada guna plastisin, styrofoam (yg kaler putih2 tu), btg mancis n biji barli. Selamat mencuba! ^_^

Anonymous said...

tq

Anonymous said...

lapik landkap awak guna apa ??

Anonymous said...

yg kunig tu bnda apa ? mcm lantai tu..

Gg said...

yg tu pakai kotak biasa je dikk.. cat kaler kuning n merah :)

Anonymous said...

ok tq....