Tuesday, November 6, 2007

kaWan

since my dear fren ada entri psl frens. aku pun nak jugak. *jeLes aku.hehe.



zatiL.Gg.iZza

frens since fOrm3 lagik. aku vaLue sanGat frenship nih. zatiL skang kat birmingHam. baru2 ni, tgk frenste dia.. rinDu~~ zatiL, windu la..
izza, since kte dh xleh lepak umah dia, come oVer 2my house puLak ea?
izza n me

me + zatiL



to me, frenship is priceless. aku sgt value frenship. smpi skang aku rindu dkt kwn2 skola rendah aku. masa sekolah rendah aku penah bersekolah kat 4buah sekolah (2 kat kL, perak + selangor) kalo masa duLu2 lagi aku pndai tulis surat, mmg aku mintak aLamat kwn2 aku yg skoLa kl sblm aku pinDah. kat perak duLu, aku ada bespren keturunan orang asLi, nama dia JasLina Jane. agaknye kaLo aku p tempat aku duLu, dia ada lagi tak??~rindu~skola menengah plak, aku ada 2 skola. (naseb bek aku pindah..hihihi) kalo aku xpindah skola kat banting, mau aku takde kaWan biLe baLik umah.. pas sPm, aku sempat duk kat matriks uia sbulan.. mOst of my frens kat uia tuh adaLah kengkaWan aku masa skOla menengah kat iPoh. skang, kwn2 aku sgt terhaD. so, thru bLog ni aku harap dpt menambah keNaLan di meRaTa maLaysiA... xlupa juga, aku nak thanked my roOmate :: cik QiLin yg caring, understanding dan tahan dgn perangai aku since 2o04 lagik. *beb, aku puji ko dLm bLog ni. pe lagi, baya ah~ikLan berbaYar seyh. hahaha



4 comments:

Izzatul Azma said...

thanx dear..
ok..wud love to lepak at ur house plak :)
love u always :)
muahs

Gg said...

tenkiu. same gOes 2u ya!
=)

Redbloodsnow said...

aku doakan korg BFF sampai ke hayat hayat...huhu...aku menyemak dr jauh jek ek :(

Gg said...

aLaa.. jangan gitu zie.. kite pun frens gak k? till bila2, insyaALLAH~ ^_^