Thursday, July 3, 2008

30hb June 2008



okay folks,
last monday i went to Pusat Kraf Malaysia, Jalan Conlay.
ada pameran 'kerja kahwin 2008'
so, kepada sesiapa yg berhajat utk mengadakan majlis,
atau ada perancangan nak berkahwin,
amatlah molek sekiranya anda dtg ke pameran ni.
pamerannya sampai hujung minggu ni shj.
ada macam2, ok?! haruslah x seswai utk aku..adeh..
here's a few pics of pelamin yang chantekk sangat..
ada banyak lagi, tapi xlarat aku nak tempek smua kat cni..hehe


free gift ada jgak, tapi buat sendirik ye..harap maklum.. =)








in the end, i bought things that has nothing to do with the exhibition.
except for yang paling kanan skali which my roomate bagi masa balik dr pangkor last time.
ok, yang paling kiri sekali is a music instrument by Semai ethnic group.
Kaum Semai yang berasal dari Pos Lenjang, Pahang.
the other 2 in the middle are bookmarks. same goes dgn yg ada dolphin tu.
satu bookmark kayu, satu lagi bookmark anyaman.
sekarang baru aku perasan bahawasanya aku ni sangat suka dgn bookmark.
i used to have a collection of bookmarks masa sekolah.
tp, smua ntah ke mana skarang.
so, since i've realized my fondness ni, haruslah i buat collection balik.




maybe sbb aku ske baca buku membuatkan aku ske jugak bookmarks ni, kan??


2 comments:

Anonymous said...

bookmark sy tag2 brand kasut ngan baju jer...hehe

Gg said...

owh, mungkin kasut n baju sy xde brand,tu yg xleh nk buat bookmark.. hehehe