Thursday, July 3, 2008

1st July 2008



hello there!
i went to watch movie on th 1st July.
tengok muvee SEPI tengahari tu.
to me, cerita ni tak mengecewakan la..
cuma aku geram je tgk rambut Baizura Kahar dalam ni..
tak seswai...tapi nk wat cane, bukan aku pengarah pun.. =)
actually, im not the type of person yg tgk muvie citer melayu kat wayang.
biasanya aku akan tunggu je crita2 tu keluar kat tv time hari raya. hehehe.

tapi cerita sepi ni buat aku xsabar nk tunggu time raya..tu yg tgk jugak kelmarin..haha
dan oh! nasib baik ia tidak menghampakanku.






lepas zohor, p maen bowling kejap.
mgkn nasib menyebelahi aku kali ni, sbb aku xdapat nombor last.
tapi dapat nombor second last.hmm, ada peningkatan tuh..
pukul 4.10 sambung tgk wanted.
geram sejak semua org mberi review yg menarik ttg muvee ni.
so, mestilah nk tgk jugak kan??
angelina jolie ni sangatlah sexy dalam ni..haih..

citer ni pun best jugak cuma time keluar je wayang pas citer ni,
aku rasa cam badan aku dah penat n sakit2 setelah berejam struggle berlari2 dan tumbuk menumbuk kat dalam wayang. heartbeat aku pun cam ala2 laju je...muahahahahahha




last but not least, kite pegi urut2 kaki free dulu ye?

3 comments:

Anonymous said...

aha..selalunya muvi melayu, sy tunggu time raya jer la... kompom kuarnye.. lagipun syok tgk ngan cousin2 ngan macik2... kalo nk tgk kat wayang, mmg kim salam la.. haha... dan untuk citer angelina jolie tuh.. citer dier agak menarik gak... not bad la... huhu...

Gg said...

slalu pun camtu, xtunggu raya, beli kat pasa malam. tapi best jugak sepi ni.kira kalo kuar time raya nnt, awk jgn xtgk tau. promosi nih.hehe

angelina jolie sgt cantek la dlm muvee tuh.tp siyes sy sakit2 badan tgk hero tu kena pukul je.hahhahaha

Izzatul Azma said...

nak tgk wanted jugak
:(

xde geng..x besh..
:(