Friday, May 23, 2008

im DONE for this semester!



say goOdbye to this semester~ yeay!!
final paper is yesterday, so aku decide nak celebrate gitu.. hahahahaha
done my outing with my beLoved roOmate of 4 years *bakal jadik 5 years..gile lama!!*
dah lama x kua ber2 dgn kiLin, since dia dah ada tanggungjawab laen, hihi *jgn kasi tau Fir, babe*
so, we've decide nak promote baju Pangkor yg kitorang beli last time..yeehaaa!




kitorang g times sQuare sbb nk tgk wayang,
so decide nak makan kat..




aku makan banyak seh!! hua hua hua hua
saket perot aku sbb penuh sangat.. muahahahaha







nampak tak kebahagiaan terpancar di wajahku itew?? kah kah kah kah

pas makan, kitorang tgk muvee : My Wife Is A Gambling Maestro
syok jugak, lawak ah..sgt seswai utk dtonton selepas habis eXam, hehe.
pastu jalan2 kat lowyat, tuka casing hp sempena aku nk tuka number nih..
dari maXis --> CeLcOm; pilihan lebey baek *ececece*
kesnya, baba bg postpaid num kat mama n aku, bia dpt free call. tp siyes aku sayang num maxis aku tuh..tp nak buek camno?? nk jaga 2 number, toksah harap la.. so, nak tak nak, aku bakal guna celcom jugak... hiks
pas p lowyat, p sg.wang pula.
ada la beli itu ini sket. standard ah, nafsu xleh lawan dowh. hahahaha
balik dlm kul 10 lebey. kaki da saket. pale da pening. aku ni lemah sket kalo di ajak berjalan lelama.. *kilin suggest aku jenjalan pakai kasut yg ada roda tu, haha*


so, thats all for yesterday.
today, im gOing home. having hoLiday sama dgn budak skola.hehe
will post bila ada story, picture n internet sahaja.
dont miss me okay? =)


7 comments:

Zack ~ 'A said...

wahhh.. congrates.. gg dah bebas.. :P

Gg said...

actually, still xbape nk bebas la zai..
ada proposal tesis yg kena dbereskan coti ni..
uwaaaa~~

Redbloodsnow said...

syokkknyerrrr student life neh ek
rase mcm nk jadik student balik dah
hehehe..

pssttt..if ko pakai kasut yg ade roda tuh kan
jjage aaa ko..time ko nk turun esclalator**betoi ke ejaa..redahh jer!** tuh kan
aku step kaki ko tros ko tergolek spai bwh..hahaha

ye ye aku yg jaat **muahahahaha**

Gg said...

zie jaat ok?!
kalo gitu, xjadik ah plan nk pkai kasot tuh..
wahwahwahwah

Izzatul Azma said...

wahh..
done already yer?
miss u
cant wait to see u =)

Acaii Jawe said...

ewah ewah seronoknya dia cuti,hehehe..:)

Zack ~ 'A said...

gg,
me dulu dikenali ngan nick name moonlite dah tukaw nickname and blogs address..
nnti p ar jenguk2 eks.. :D
tq yang..