Saturday, May 10, 2008

Bina Insan Guru @ Pangkor Island


saLam semua!
here's a quick pictures update on my activities kat Pangkor.
enjoY!


bergambar sblm bertolak.

kami naik bas IPBA kat belakang tu~

bawah ni gamba2 posing diatas dan di dalam feri menuju ke Pangkor.







bawah ni pula gamba di atas bukit mana tah yg kitorang panjat.
tu tengah nak rebus kentang tuh..hehehe

melalui jambatan gantung, ya kawan2.

okeh, gamba ni pulak di dalam bas menuju ke teluk 'i dont remember its name'. hehe
sebelum aktiviti berkayak. sangat berdebar, okeh?!

sebelum berkayak, kita rafting dulu..
bismiLLAH~



tu dia... aku sedang berjuang demi menghabiskan 5 kilometer perjalanan.
tapi aku rasa, aku berkayak lebih 5km sebab kayak aku asek geylong ke kiri ke kanan je.
hahahahhaha
sangat penat dan lenguh giLA!!
aku rasa lengan aku pun dah ada muscle.. hehe

setelah penat berkayak, kita jalan2 naik bot pula~

sebelum balik, amik gamba di Dutch Fort dulu.
xsempat nk explore kat atas tu sbb bas dah sampai.

malam kebudayaan ada jemputan khas buat penyanyi fofuler GG n AZU.
hahahahhahahah persembahan lagu dangdut la pulak~

okeh, bergamba sebelum pulang ke IPBA.
haruslah berposing sakan~~




di atas feri sebelum pulang~


kem Bina Insan Guru kali ni kitorang sekelas *PISMK OUM 3rd year* gabung dgn PIMSP IPG 1st year. kem kali ni sangat SERONOK dan BEST!! *er, macam sama je 2 benda tuh, hehe*
akhir kata, saya mengucapkan ribuan terima kasih buat grOup PISMP year 1 yang sangat2 sporting dan giLA*wink* sepanjang kem BIG. hehe

p/s: korang, wish me luck for my exam ni ea?


4 comments:

Izzatul Azma said...

gudluck :)

Tyazizul said...

beshnyeeeeeeee...i teringin gak nak ad cmniii kat uia..adush!

Tyazizul said...

lovely!!

Gg said...

izza :: thanx babe!! muahh!!

tya :: takpe, u p aussie nnt u leh wat macam2 sana.. hee. my frens wat sky diving tau ms kat sana, sgt marbeles!! jeLes ah camni~~