Thursday, December 6, 2012

Gg, kembalilah rajin!


Hehehehehe. Assalamualaikum semua. Bila aku tgk balik blog aku, 2010 cuma ada 3 post. Tahun lepas, 2011, pun cuma ada 3 post. Tahun ini, 2012, pun dah ada 3 post jugak. Ini tak boleh jadi! Aku mesti tambah entri aku untuk tahun ini yang bersaki baki beberapa hari aje ni. ^_^ Banyak cerita yang tertinggal, yang nak aku kongsikan dengan blog kesayanganku ini. Cerita tentang tempat kerjaku...(emm, kurang menarik) Cerita tentang kisah cintaku, tentang pertunanganku, perkahwinanku...dan juga kisahku seorang isteri yang baru nak belajar memasak. Hehehe. Apa pun..akan aku hapdet semua cerita2 tu di sini. Tak kira. Gg, kena berusaha! Here's a picture of me n my husband last Hari Raya.


first raya as husband & wife

1 comment:

Gg said...

lamanya aku tak post gambar kat blog ni..hew hew hew