Sunday, February 22, 2009

mY vaLentine~


Ececece~ headings aku bukan main lagi. haha.
bukan apa, nk wat suspens je.. not as if aku ada boyfriend ke ape, no ek.
pada tanggal 14 februari yg lepas, my class kena attend physical education conference kat upm. kalo tak pegi conference tu, ktrg still kena dtg kelas sbb ada class ganti. so, of coz la ktrg pilih nk berjalan..haha *eventho ke UPM saje~* macam2 ujian utk fizikal ada kat sana. tinggal pilih je. other than that, ada aktiviti free fall jgk. aku n azu pun memberanikan diri utk join xtvt tu. ye la, aku tak pernah lagi turun2 bangunan guna tali temali ni.lompat je pandai la.haha. saje memandai nk try.


my classmate dgn 3rd years' girls*baju ijo*



kena dgr explanation dulu, ada figure of8, tali, gloves, harnes n helmet. kena belajar buat ikatan jugak tau, ikatan simpul kasih namanya~




gile takut ah masa ni. bukan apa, rasa cam x secure je.



saya, Najiha bt Jamal, telah selamat turun, tuan! terima kasih!
biarpun takut, tapi best~


setelah itu, pada sebelah malamnya, aku dinner dgn my girlfrens.
kiranya my valentine was my frens la~ ye la, nxt year dh kena posting.. huk huk
nnt masing2 dah kene ke tempat lain-lain.. *emo sat*
mgkn kerana aku terlalu stress utk xtvt free fall pg tdnya,
aku mengalami fening kepala, ok. nampak tak aku tampal koyok kat pale aku tu?? felt a lot better. do giv it a try, tak rugi =)






after makan2, ktrg ke taman tasik titiwangsa. saje je nk usha kapel2 kat sana~~
wuuiiii~ bkn maen ramai kapel.. lagi gelap, lagi ramai... ish ish ish








setelah puas mencuci mata, sila pulang ya!
terima kasih




No comments: