Friday, June 13, 2008

reUniOn



reunion bebudak samttar spm 2003 on 8th june 2008 kat pantai kelanang, banting.
ramai jugak yg attend, dlm 40 orang jugak.
aku bukan kenal smua, sbb kan ke aku masuk samttar tu masa form5..so aku cuma familiar dgn my classmate je.
seronok jugak wat reunion cam ni, dari x kenal, dah buleh kenal.. acara main bola beracun, tarik tali*for lelaki n masak barbeQ. thanx buat pihak yg menjayakannya!


here is a picture of me n my deskmate *yg ditengah*. sape la yg capture gamba ni, xsaba2, kan ke aku tgh mbebel tuh..heiii...
my deskmate tu, nama dia nazratul fatahiah, but we call her A Zack.. emm, mcm opposite nama zai *moonlite* je kan? hehehe
last time we saw each other is masa amek result spm, n it was 4years ago. oh, i felt old. haha.
story nya is, she's working as a nurse sekarang. n i was like 'what??!!'
sbb dia bkn type lemah lembut n feminin
basically not the type of a nurse-to-be.hehehehe
people changes, right??



3 comments:

Zack ~ 'A said...

Bestnyer reunion... mengimbas kenangan lama yg amatt syokk tu... kang ada plak la yg jadi bahan tak sudahhh.. :P

Zack ~ 'A said...

ehhh, haah la gg baru perasann.. opposite my namw.. ngehhh... kim salam kat ur fren tu ehhh.. :D

Gg said...

insyaALLAH.
akan sy cuba sampaikan salam
dari rakan saya, zack A
buat rakan saya juga, A zack.
hehehe