Monday, March 31, 2008

i admit.



okla kengkawan, i admit that i am addicted to my blog nih. i cant resist myself from updating stuff in here. memandangkan tade topik menarik, so i end up citer my weekend je la ye?
tahan je la korang dengar citer weekend aku nih, ok? *smiLe

izza came by on friday n we went 2 watch 27 dresses
i recommend u all tgk cite tu, sangat menarik~

weekend, aku paksa izza baca novel ayat2 cinta aku..hehehehe
n tada, she LoVes it. kan? kan? i tOLd u sO...
memandangkan our beLoVed fren kat sana dah tengok movie tu...
so, ape kata u send file tu cecepat kat sini..
i want to see it sO baD~~ huwaaaa *menci la sbb zatil dh tgk dulu

ok, ni gamba novel Habiburrahman El-Shirazy koleksi aku.. ada 3 shj.
plus, gamba u know what it is
aku letak gamba 27 dresses karang, baba nampak pulak...hihi


TAPI, aku bakal menambah koleksi lagi..jangan risau..hahahha

*im planning to go to pesta buku this weekend, lalalala


3 comments:

Izzatul Azma said...

ahaks..
keep it LOW dear =p

err..hye uncle! =p

Lidah Panjang said...

owh...dah stat kumpul buku Habiburrahman ek..hihi...

wah..nak gi pesta buku ek...huhu.. nak pg jugak... tapi jadual x mengizinkan lor... siot.. hehe..

Gg said...

izza >> err, agak2 baba baca comment jugak tak ha??
=)


faris >> emm. lebih kurang gitu la..hehe
nk pegi book fair tuk tambah collection nih.
hihi