Thursday, April 16, 2009

SpOrts DaY

assalamualaikum,
today, my college buat sports day.
but weols (my classmate n i) tak join sgt sbb assignments tak siap g.
but anyway, here's some pic of weols pagi tadi..


L-R: sha, me, azu, daya. Syieda*belakang






ZouL, Fanee, Zatie


haih, hari ni cantik bnor kamu Fanee~~



Last but not Least: me, awek, sha, daya, azu

Oleh kerana, aku cuti hari ni, so perut ku sedikit meragam. aku tak lalu nk bangun utk cheer pun. i just sit at the back of the field with Yanz. borak2 dgn dia je. org lain smua sibuk2 tgk performance. Suddenly aku teringat bahawasanya thn depan aku tidak akan berada di IPBA lagi..huuu.. Aku tak jadi student dah nnt... Hari Sukan still ada, tapi kat school pulak..haihh. i felt oLd.haha.
oh how i'm gonna miss these times. im gonna miss my classmates, all of them. miss my lecturers *although i despise some of them rite now,huh* miss times when i went to midvalley straight in a row for 5 days..hahaha. Also im gonna miss skipping the class, dissapear and missing in action from those classes,haih. Gonna miss tons of assignments and the rushing feelings. I will also miss all the activities in the college, the camping, the visiting, the jalan-jalaning... And i will definitely miss all of the great friends ive made here.

me and Yanz




1 comment:

F. Hanim M. said...

sukan cni hjg bulan nanti.