Saturday, October 18, 2008

LittLe MiSs Gg

hehe, this entry is dedicated especially for encik Faris, my friend.
that is because, ive been tagged by him. so here it gOes.
gambar di bawah ni is me n my parents when i was setahun kot? bergambar
@ a hotel kat Luxor. okay, fyi korang, aku dapat adik when i was 8.
so, sepanjang 7years lebih merasa la jadi anak tunggal..
and, when i was 6months me n my mom went to Cairo to be with my dad.
he's a student masa tu. so we all stay sana until i was 3.


and up here is me kat balkoni rumah we all kat
Imarah 22, Omar Effendi, Madinat Nasr, Cairo.
masa ni berumur setahun lebih.
mama put me in the bakul baju sebab
asyik kacau mama sidai kain je.hehe.
okay, sekian dulu cerita saya
and to those yg nk wat tag ni, u r pleased to do it.
just post a photo of urself when u was little,
n tell a short story bout it, ok?
till then.

4 comments:

Anonymous said...

hi luvly sis!

here me paying back a visit! gotcha!!!:P

akak tak nyempat lagik upload gmbr mase korg mai raye~

nanti mlm2 sket ler~

now nk p buat dadihhh:P

mau rase, mai dtg raye umah lagikk:P

Kreatif Edukids - Mommy Happy said...

slm ukhuwah...:-)

Anonymous said...

ohoi..comel nye...hehe...wah2 kechik lg dah rasa suasana di cairo ek...hehe

Gg said...

sis rahah :: thnx 4drop by =)

mael :: salam ukhuwah toO

faris :: a'ah, tu yg rasa nk pegi lagi.. ^_^