Sunday, April 6, 2008

panas+sejuk=suam2kuku

pagi tadi aku HOT betul dgn sorang budak lelaki junior ni. Geram!
aku malas nk cerita lebih lanjut tp konsepnya kt sini,
dia tu xde usaha langsung nk mberi kerjasama yg baik. Panas hati aku.
usually, kalo aku hot dgn sesape takde la aku nk buh kat blog terchenta aku nih,
sbb aku malas nk citer panjang. tak pasal je entry pasal budak ni telah mencemar bLog aku..
aku mengambil keputusan utk g book fair thari td sbb
x sempat nk pegi smalam, sbb smpai sini dr uma pn dh ptg.
tgk, betapa aku telah mengorbankan weekend aku dgn family, wahai BUDAK!!!
okay, stop cite pasal budak A****F ni.



thari tadi aku p book fair!!!yeay.
penat aku pusing2 carik booth Alaf 21 sbb nk jmpe kak NorZ..hehe
dan orang ramai pulak sangat banyak today..haruslah kan~
akhirnya dpt gak jmpe kak norz..thanks 4 d cookies! =)
sayang aku tlupa bwk kamera, xdapek nk bgamba oke?!




mula2 aku x budget nk beli mcam2.
i start with Readers Digest.

then i bought 2 english novels.

malay novels.

genetics peril by kak nOrz, an english version of her novel, Zuriat.

pictures are strictly forbidden here, u know what i mean kan?? *winking

okay. nk balik dh. duit dh habis.

suddenly, aku nampak booth yg jual novel habiburrahman
dgn lajunya tgn aku mcapai 1 lagi buku, Impian Palestin.
hishh...nafsu membeli dan tangan aku telah bekerjasama nmpaknya.

aku pun tnya bila nk kuar episod 2 Ketika Cinta Bertasbih

n org tu cakap, insyaALLAH selasa ni. Haa?? selasa ni??

uwaaa...awat xjumpa booth ni awai2, duet aku dh habis nih....


*day note:
panas dgn A****F
sejuk dgn Book Fair
suam2 kuku = dpt beli buku best,
tp bajet lari la pulek,
n ada buku lg nk dibeli..
bila nk baca semua tu WEII??


No comments: